go see movie

Jag brukar alltid ha en väldig otur med filmer och gå på de som inte är så bra som man tror innan, men nu har jag haft en turvecka!


I Rymden Finns Inga Känslor.
Jag brukar inte tycka om svenska filmer och trodde att det här skulle vara ännu en såndär dussinfilm som inte borde gått upp på bio ens. MEN jag hade fel, väldigt fel. Jag minns inte när jag skrattade så åt en film sist (jag bruka mest skratta åt folk som skrattar) och jag kan inte komma på en mer underbart rolig eller fin film. Det är svensk humor när den är som bäst, blandat med duktiga skådespelare och det blir en väldigt ärlig film, och jag tror det beror på svenskheten. Den känns väldigt äkta och går rakt in i hjärtat. Om du vill se en riktigt bra, rolig, fin och underbar film ska du se I Rymden Finns Inga Känslor.

Due Date.
Ännu en komedi. Jag älskar The Hangover. Och "han från Baksmällan" (Zach Galifianakis heter han faktiskt). Och Robert Downey Jr. Tillsammans kan det väl inte misslyckas? Nej då, en helt klart sevärd film som man skrattade sig igenom.
skrivet 2010-11-03 klockan 22:37:35 | emma tipsar | 0 har kommenterat


Ordet är ditt!



namn
mail
länk
Det jag har att säga är ...

och jag vill bli ihågkommen
Trackback